Tuesday 19 November 2013

Filem Highland Tower vs Tragedi Villa Nabila

Korang dah tengok ke belum filem Highland Tower?..ada yang kata best, seram..siap ada yang kena hesteria kat wayang..dan tak kurang juga ada yang kata, tipu…adik aku angah, siap tgk kat MBO Terminal 2 ngan tunang dia..dahlah sebelah MBO tue, jirat Cina..*jirat tue kubur yer..ini bagi yang tak tau la…beria-ia cerita kat kitorang..seram la, real la…so, aku pun apalagi teruslah melanggan kat Astro First (cepat giler kluar kat Astro)… punyalah tak sabar nak tgk the real hantu…*macam berani je ko kan..ermmm, first time tengok tu, mmg asyik terkejut je la kan…masa tu tengok ramai2 ngan adik-beradik aku, ipar duai termasuk mak pak aku sekali…yang perempuan2 termasuk aku la tu, terjerit2 jugak la..hihihihihi…bukannya takut..tapi terkejut2…*eleh tak nak ngaku la tue….yang lelaki, aku tgk steady jer..siap jebik2 bibir lagik…

Ehsan dari Pakcik Google

Memandangkan kitorang tgk filem ni kat Astro First, so boleh la ulang 2 ke 3 kali…2nd time tgk, aku dah rasa cam pelik..ermm…cam tipu jer..cam tipu jer…aku rasa yang kene rasuk tue cam dibuat2…*pada pendapat aku la..korang jgn lak marah…tapi serius, kali kedua tgk filem tue, dah tak der adegan nak terjerit2 lagi dah..masing2 sume dok buat Q &A ..”Eh, betul ke tu?..ntah2 org dok menyamar jadi antu kot..”..hihihi…bagi aku la kan, kalau betul la yang diorg nampak tue hantu, awal2 lagi diorg dah cabut..ni siap nak repeat, kononnya nak cari footage la..apa la…bapak aku lagi best, “Eleh, bodoh2 je kena tipu korang ni..”..hahahahaha…tak pasal2 kena bodoh ngan bapak sendiri.. bagi aku la, filem ni ok la nak buat stok terkejut2 depan tv..

Lepas heboh fasal filem Highland Tower ni, tetiba timbul plak cerita fasal Villa Nabila kat Johor yang katanyer ada 23 orang budak dah hilang…maka, dengan gigihnya aku pun cari info kat tenet berkenaan dengan hal ni… bermacam-macam jugaklah info yang keluar kat FB, Insta, blog menceritakan fasal kejadian kat Villa tue….daripada 23 orang yang hilang, 22 orang telah dijumpai dan hanya seorang yang masih belum dapat dikesan..apa lagi, keluarlah cerita yg konon2nya budak tue dah kena sorok kat hantu2 yang menghuni Villa tsbt..tup2, ghoper2nyer budak tue duk lepak kat rumah member dia dengan girlfriend dia sekali…hadoilaaaaa…buang masa tul laa..info fasal kejadian kat Villa ni aku dapat dari blog Mazidul dan Hazrey
 
Ehsan juga dari Pakcik Google
Bagi aku la, tak payahlah kita manusia ni dok sibuk2 cari ‘benda2’ tue..dah mmg ada pun..dalam Al-Quran pun telah dinyatakan kewujudan syaitan & iblis ni..dan tempat2 kosong, terbiar dan kotor tu mmg menjadi kesukaan mereka…

Aku kalau diberi offer RM1 juta sekali pun untuk cari benda alah tu, dengan relanya aku tolak…tak sanggup woooo…..

Keylah..tue jer N3 hari ni…daaaa

-Love-



No comments:

Post a Comment