Tuesday 5 November 2013

Selamat Tahun Baru...

Sekejapan jer kan dah tahun baru...kejap jer...so, korang..apa azam korang?...aku? Of course, sentiasa berusaha untuk menjadi isteri, anak dan ibu yang solehah..in sha Allah...amin2...Semoga tahun baru ini akan membawa seribu kebaikan dan menghindar seribu keburukkan...amin2 juga...

Tadi, aku pergi klinik jap..nak check lutut aku yang sakit ni..dah dekat beberapa bulan kot aku menderita sakit lutut ni..so, tadi pergi doktor kata tak ada apa-apa..mungkin sebab hentakan atau pun berat badan (huhuhuhuhu)...doktor nasihatkan aku supaya kawal pemakanan (nak kata aku gemuk la tue..haip!! babab kang)..sebab katanya kaki aku tak mampu nak tampung berat badan aku ni..huhuhuhuhuhuhu...takper2,, akan ku masukkan juga dalam list tahun baru aku..NAK KURUS!!!...huihiuhiuhiuhiui....

Dah seminggu aku berdiet, sepatutnya aku kena timbang hari Senin lepas..tapi aku takut la pulak..takut tak leh terima kenyataan berat tak turun2...ingat hari ni baru nak pi timbang...harap2 ada la improvement...

Korang doakan aku yer...

-Love-

No comments:

Post a Comment