Friday 1 November 2013

Bila Ada je yang tak puas…..



Salam uolls..

Vavava..N3..apa yang tak puas?...ngeh…ngeh..ngeh..hah ko, hari ni sampai dua kali N3 aku buat..ngah..ngah..ngah..pedulik apa aku kann..blog aku, aku punya suka la..

Aku nak tanya la kat korang kan..pernah tak dalam hidup korang ada satu perasaan yang tak pernah puas hati memanjang?...yelah, walau tak banyak, at least mesti pernah rasa sikit kan?...tipu kalu kata tak der…..tapi maksud aku kat sini, SEMUA BENDA dia rasa tidak puas hati..

Bukan apa, aku ada la gak kenal 2 ke 3 orang yang ada perangai macam ni..semak gak la..sebab bila jumpa jer…mesti ada benda nak citer fasal tak puas hati..aku ni dah la kerja dok perah otak baca tulisan bos aku (sape suruh ko jadi SU)…bila lunch jer, dengar lak citer..”Cuba ko fikir, patut ker dia buat cenggitu kat sipolan2?”…”Ko rasa dia tu baik sangatttt ke..” and etc2…..Woiii…aku kalu kluar lunch nak g makan and rehat kan otak aku ni sikit..bukan nak fikir masalah korang..aduiiiiillaaaaaaaa…penat woo otak aku nak fikir…

Yang paling aku rasa tak selesa or menyampah sangat bila sidia ni ada je perasaan tak puas hati kat seseorang tue, terus blame giler2 siap kutuk2 segala macam, cam dia dah kenal suploh tahun ngan orang tue..Helllooooo…tolonggg laaa….

Takkan la gara2 dia tak banyak bergaul ngan ko…ko pun terus kata dia sombong, macam bagus la..belagak la..patut ker?...ko kawan la ngan dia dulu…ini tidak ko cakap bukan2 fasal dia..huhuhu..stresssss cik wok tau…aku bukannya apa…cukup2 la citer fasal tak puas hati ni kat orang lain…bawak2 muhasabah diri sikit…TQ

Adoooiiiiiii…Sorry la yer ….terluah perasaan kat sini pulak..


-Love-

No comments:

Post a Comment