Sunday 17 November 2013

Aku dan Roadtax...

Padan muka penjenayah (pembunuh pegawai AmBank) yang polis dok cari skang ni dah kena tangkap, semoga kematian arwah dapat dibela..amin2..hebakkk..hebakkk pak polisi kita..ko ingat, senang2 buat jahat pastu nak blah cenggitu jer..siap la ko..harhahrhahrha...(sorry la yer, aku ketinggalan sikit...hahaha...)

Harap2 Hakim yang buat keputusan untuk kes tersebut akan jatuhkan hukuman yang setimpal..dan harap kerajaan akan jadi lebih prihatin terhadap permasalahan pendatang asing dan pendatang asing yang menggunakan IC palsu..banyak lagi permasalahan dalam negara kalau disingkap..tapi aku yakin kerajaan pasti akan buat sesuatu untuk itu....vavavava...semangat pulak aku ni..hahaha, jauh pulak aku lari dari tajuk..


Hari ni, aku tak  larat betul...tidur kul 6.30 pagi...hahahaha, sapa suruh kan...pastu, cam biasa anak2 aku pagi2 dah merengek nak susu...terpaksalah menggagahkan diri bangun buat susu and bersiap2 utk pergi sarapan...pening kepala!!!...So, pepagi tadi dah kluar g breakfast and pegi pos laju nak post barang..masa on da way nak balik, ada pulak JPJ tengan buat roadblock..alamak!!!...roadtax kete aku dah mati 2 bulan..hadoi, (apa yang aku ingat ntah..) apa lagi, gelabah aku anak beranak...last2 skali, aku park tepi jalan, aku trus g kedai, lepak minum balik...hahahahaha, dah la baru lepas melantak kat Seremban, pastu sambung pulak ngeteh kat area rumah aku ni..mengelembung perut aku..naik sebu dibuatnya..

Adoi2 pening kepala aku...camner la boleh lupa nak hidupkan roadtax ni....

-Love-

No comments:

Post a Comment