Friday 1 November 2013

Bila Semua Cerita Berunsurkan Seks…



Aku cukup menyampah bila ada orang kalau bercerita mesti ada terselit citer2 lucah…Cukup tak suka OK!!...Tak pun, bila nampak jer orang tue cam seksi2 skit…mulalah cerita yang bukan2 keluar kannn….HAMBOI2…Aku tau korang pun mesti pernah berdepan ngan situasi cenggitu kann....beh baik ngaku *angkat2 kening..

Ok, buat makluman korang semua (cewahhhh)..aku ni seorang yang agak berisi dan mempunyai bontot yang agak besaq (pear size)..so, untuk orang yang macam aku ni, mmg agak susah la nak tutup ‘kelebihan’ yang aku ada tue..nak buat camner kannn…dah Allah anugerahkan kat aku..terima jer lerrrr….yang penting, KORANG HADO?...hakhakhakhakahka…

Aku ni pegi keja pakai baju kurung jer tau..kadang2 ada la gak pakai skirt or sluar…tapi jarannnngggg..jarannngggg….mostly, aku akan pakai baju kurung..pernah la sekali, masa nak balik, aku lalu la kat depan group jantan2 karberet yang ada kat office aku ni…boleh dia org sound aku…”Fuyoooo…bergegarrrr..”…aku yang tengah jalan…rasa cam kene kejutan elektrik ko tau tak…nak jalan ke tak..nak jalan ke tak…malu yang amat kot…aku bukannya pakai baju  kurung moden ke apa masa tu..aku pakai baju kurung Pahang OK…aku tak tau apa yang bergegar…nak tak nak..aku wat bodoh…aku jalan jer…tapi dalam hati…aku vavi2kan manusia durjana itu….kong aja sgtkan..

Pernah sekali tue, kejadian dalam lift..masa tue hanya aku dan sorang staff lelaki (yang boleh ku anggap atok) dalam lift tue..boleh, tetiba dia cakap kat aku..”mana2 lelaki yang kahwin ngan aku, kompom tak lepas”…(masa dia cakap tue aku lum kahwin lagi ok)…aku tanya dia balik, “Apasal plak?!!”  “Sebab ko punyer besar..”  BOLEHHH??...aku yang masa tue masih bujang, malu tak terkata kot..naik merah muka aku menahan marah, punyalah bengang…. takper2, siap ko…masa pintu lift terbukak, aku cakap kat dia…”Ko tak malu ker cakap cenggitu kat aku..aku ni umur cam anak ko jer tau…Buat malu jer..” terus aku kluar…hahaha..terpinga2 orang tua ganyut tue..puas hati aku..hilang rasa hormat aku kat orang tua tue…Sejak kejadian tue, bila dia nampak aku jer, dia akan buat donno..BAGUSSS…aku pun tak sudi nak bertegur sapa ngan ko la..

Untuk orang2 lelaki kat luar sana..tolonggg laa hormat sikit kat kaum wanita  ni..kalu nak gurau2 tue bolehhh..dipersilakan..tapi jangan la kaitkan dengan benda lucah2 ni..sesetengah orang mungkin boleh layan kot..tapi korang kena la fikir jugak..apa perasaan korang bila ada lelaki lain cakap cengitu kat isteri korang?..takkan korang nak kata, “Ala, dio gurao yo tu…”

Kepada korang wanita2…kalu ada yang buat perangai tak semenggah tue kat korang..korang bagi je sedas..takpun, korang report je kat boss..baru padan muka ngan diorang..aptb…

Dah2..malas nak citer panjang..nak bersiap pegi Zumba nihhh….


-Love-

No comments:

Post a Comment