Wednesday 25 December 2013

BUKAN KERANA AKU TAK CINTA.....

Uiit...uitt.uitt...dah lama woooiii aku tak jengok blog suam-suam kuku aku ni...huhuhu...bukan apa, lutut aku ni dah 2 minggu sakit..bukan sikit-sikit punya sakit...sakit giler...(alhamdullillah, moga2 terhapus dosa2 kecil aku)...amin...So, sepanjang aku sakit ni, tak banyak benda yang aku buat...balik kerja, lepak depan tv pastu tido...tu jer la aktiviti aku pun...and aku rasa berat aku dah mula naik lagi...selepas aku buat rejim pendietan (gituehhh)...aku dapat rasa gak berat aku turun..tapi selepas sakit lutut ni, aku dah kurang bergerak...rasa cam dah mula naik balik....huhuhuhu...

Ok2...aku sebenarnya bukan lah nak mengadu nasib pun kat sini...aku sebenarnya, nak citer pasal drama yang skang tengah main kat Astro...'Bukan Kerana Aku Tak Cinta'..aku sebenarnya dah lama tak layan drama melayu..aku layan citer Ogy & The Cockroach jer...aku mula tau citer ni daripada laki aku...hahhahahaa...yer, laki aku...Aku tak sangka laki aku ni layan citer melayu..lagi2 citer cinta..sebabnya, laki aku ni memang tak suka layan citer melayu sebab dia kata, jalan citernye sama jer...cinta terhalang, cinta teraniaya, anak dato jahat berubah baik...so, dah tau ending citer tue macam mana...dan aku memang faham sangat ngan laki aku ni...hahaha...

Tapi, malam tadi, aku mmg terkejut giler beb...dia leh layan citer Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni ngan anak bujang aku....dan rupa2nya, dia pernah layan ulangan citer ni sampai jam 2.00 pagi..hahahahahahaa...taksub yang amat kot...anak laki aku pun dah kenal ngan Jebat...asal nampak jer iklan citer tue...mesti dia cakap.."Babah, malam ni Jebat ada tak?"...hahahaha...mula2, aku pelik gak dia dok citer pasal Jebat kat aku..Jebat jaga kolam...yang aku tau Jebat tue pendekar...bila masa pulak dia ada kolam...hahahahaa...So, now, aku dah tau sapa itu Jebat...

Sebelum ni, kalau kat office, kawan2 aku tanya pasal drama2 melayu kat tv..sumpah aku tak tau....ala2 citer2 novel tue....paling banyak aku dengar kat office ni, citer Mr. Arrogant...kalau diorg citer, aku stop bercakap jap..sebab aku mmg tak tau..nak menyampuk pun, tak boleh..hahaha...so biarkan ajer...at least aku tau citer tue sikit2 dari kengkawan aku...

Tapi citer Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni, pada mulanya aku mmg tak pernah tau pasal citer ni..tapi bila dah tengok malam tadi, eh..eh..eh..sronok pulak..haha....So, skang ni, aku tak sabar nak tunggu ulang tayang citer tue..sbb aku tak tgk dari first lagi...hui..hui..hui... Best gak Sharnaz Ahmad ni...Nelydia pun best gak...mmg sepadan sungguh diorg berlakon berdua...OST untuk citer ni pun best.....hihihihihihihih.....

Ok, lah...nnt kalu ada kesempatan lagi...aku update yer...daaaa..

With Love
Dee

No comments:

Post a Comment