Wednesday 6 November 2013

Seronok wooo…


Salam semua….korang pernah dengar tak fasal Zumba..mesti penah kan..kan..kan..yang tak pernah dengar, sila gunakan khidmat pak cik Google yer…sebenarnya aku  nak citer...aku mula2 jatuh hati ngan zumba ni 2 tahun yang lepas..masa tue join kelas Zumba kat Pejabat Kerajaan Negeri Sembilan kat Seremban 2.  Nama cikgu kita orang Kak Eija..memang besh ok..aku pegi ngan 2 orang kawan aku…best sangat2..Kak Eija sangat la sporting..

Aku & da Geng join kat sana tak lama sangat la, sebab Kak Eija dah ada bukak kelas kat Garden Home, Seremban 2....monthly bayar RM100…OK la…sebab dia akan tunjuk ajar sampailah kita pandai..or sampai lebam (aku la tue..hahahahahah)…dari situ aku mula join group dia orang pegi Kajang, buat Show…vavavava…rasa cam retis pulak aku…hahahahaha…..gila punya statement…besh woo…sapa sangka badan besar cam aku leh buat show..Zumba plak tue…atas stage okeyy..hahahahaha..gile glamour..lantakkk..

Before buat show..gagagagagaaga...

With our Zins....sgt2 sporting...

Zumba ni best tau (sebab leh terkinja-kinja..opppsss)…happy jer, tak stress…enjoy sebab korang exercise ikut rentak lagu…lagu best2 plak tue...masa aku join kelas zumba ngan Kak Eija ni, aku rasa salute sangat sebab yang join kelas ni, ada yang dah berumur 40 tahun tapi lincahnya usah cakap la…tak mampo acik nak koja ehh…badan fit..mantappp…fuhhhh…semua yang join kelas tue, super peramah…so takda maknanyer ko nak segan silu pilu…

Untuk pengetahuan korang jugak, dek kerana seronoknya follow zumba ni, aku ada pergi ambik asas guru senamrobik tau…event tu kat Melaka.. ..bessshhh..tapi disebabkan terlalu excited terkinja-kinja..terus lutut aku cedera…(dan sampai sekarang aku masih lagi sakit)…takper…aku tetap tak putus asa beb…dah kata minat kannn…aku pi download jer video zumba..aku berzumba kat rumah..kadang2 jer aku join diorg…
Ni, masa amik kursus asas jurulatih senamrobik...hahaha..tapi tak cukup hour lagi...so, jgn nak berangan sgt laaaa..


Tapi, yang paling best sekali, aku dapat info dari geng aku...pada 16.11.2013 ni, ada Party Zumba in Pink, venue dia kat Dewan Sungai Ujong, Seremban…harusss aku tak akan lepaskan peluang ni beb….dah lama stop ni…kikikikikikiki…nanti aku update korang fasal party Zumba tue yer….hihihihi…ehh..kalu korang rasa2 nak join Zumba..pegi jer...aku gerenti besh ok...hikhikhikhikhik
Sila abaikan kesan keronyok tue yerr...


Ok, lahh..aku ada kerja lagi..cau cin cau….


-Love-

1 comment:

  1. Kt mane bole ambik course utk jd jurulatih zumba ye?ade contact no x?

    ReplyDelete