Wednesday 17 September 2014

Riadah

Sempena cuti Hari Malaysia yang lepas…aku amik cuti 2 hari….hari senin ngan rabu..so, hari ni, baru aku masuk kerja…apa aku buat 3 hari cuti tue?...Hari Sabtu lepas, ajak anak2 aku gi jogging kat Hills Park, Seremban 2…nak buang lemak kekdahnyer…hahaha…semput acik wok…dah lama membela…tiba2 nak dibuangnya lemak tepu ni…haih…berlecak2 ketiak aku…anak2 aku, macam biasa….seronok jer la…bukannya kira penat ke apa….yang penting semua benda dia nak try…





Kebetulan..kat Hills Park tue, ada patung2 dinasour…makin seronok la bebudak ni…ngan Ucu sekali hilang pedoman..wkakakaa…
Itu bukan tonggek..Itu lemak terlebih...waaaaaa


Sayang Korang...







Otomen Taroooo..


Awww......

Kesayangan...

Bukannyer reti takot anak aku ni...kemain laju dia turun...

Walaupun berlecak2 ketiak masing2..yang pastinyer...laki aku jugak maintain kurus...


Dalam dok seronok2 tue, ada sorang makhluk ni….boleh dibawaknyer anjing dtg kat tempat ni…walhal, dah terang-terang ada signboard ‘Dilarang bawa binatang peliharaan’…siap diletaknya anjing tue kat tempat main gelongsor…kesian anak2 aku nak main gelongsor tak dapat…jaga ada …tapi setakat ada je la…action?  No….yelek pok….

With Love


-Dee- 

No comments:

Post a Comment