Wednesday, 15 October 2014

.........?

Malam tadi lepak kedai mak...boleh dikatakan hampir tiap2 malam aku kesana...mana taknyer, sekarang ni laki aku sibuk tolong mak aku jual yang makanan goreng-goreng...alhamdullillah dah nak masuk 4 bulan dan syukur sangat, respond dari customer sgt memberangsangkan...walaupun ada la sedikit sebanyak silap...tapi, itu kan ilmu..kalau tak buat salah, macam mana nak belajar jadi yang lagi baik kan....(sesapa nak cuba, meh la jemput datang gerai mak titewwww kat S'ban Jaya ni....Sup rempah Pak Atan....gerai tepi jalan jerrrrrrrr....goreng-goreng pun adooooo....codapppp...)

Sebelum ni, laki aku bekerja dengan salah sebuah hospital swasta kat N. Sembilan...tapi disebabkan keadaan kesihatan diri dia dan keadaan sekeliling...dia terpaksa berhenti kerja...alhamdullillah, rezeki untuk suami tidak pernah putus dari Allah S.W.T.....macam2 kerja laki aku buat...tukang masak kat gerai mak aku, jual flavour untuk projek vape dia dan sekarang ni tengah berjinak-jinak ambil upah bawak orang gi mancing (tekong)...dia kan orang laut dan jugakkk pemancing tegar..so, agak mahir jugaklah bab laut ni...takperlah bah, yang penting dimurahkan rezeki diatas usaha yang babah buat untuk kami.......ibu sentiasa sokong babah....mmmuuuahhhh..(matikklaaaaa.....jgn ada yang muntoh hijooo)

Mamat ni mmg susah nak diajak bergambar
Sayang Kamooooo!!!!
Soalan :  Berapa orang yang ada dalam gambar ni?

With Love
-Dee-

4 comments:

  1. semoga kedai bertambah hangat ngan pelanggan

    ReplyDelete
  2. Rezeki dari Allah tu tak pernah putus buat hambaNya.. Yakin dan percaya padaNya, In Shaa Allah, pasti ada jalan.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah...moga dimurahkan rezeki..tk Rosmiza...

      Delete